Iata ce povesteste acest consumator FGP care a luat masina Fiat in leasing de la Volksbank :
In luna iulie anul trecut am achizitionat si eu un Grande Punto 1,4/77 cp versiunea Dynamic masina de care sunt destul de multumit INSA anul acesta in luna iunie am avut un mic incident pe partea dreapta fata,respectiv bara si aripa mi au fost sifonate.Toate bune pana acum cateva zile cand masina am dus o la service pentru reparatii iar baietii de acolo,prietenii de ai mei mai exact mi au atras atentia ca masina a fost revopsita pe partea dreapta si plafon.Incidentul din luna iunie,respectiv bara si aripa sunt singurele elemente avariate de cand eu am masina.Partea dreapta a masinii revopsita la o cercetare mai amanuntita prezinta mici gunoaie prinse in vopsea iar plafonul la partea dinspre parbriz din anumite unghiuri este foarte usor denivelat.Concluzia logica pe care eu am tras o este ca am fost pacalit si asa mi au dat masina nestiind ca atunci cand cumperi un lucru NOU trebuie sa ma urmeze o armata de oameni ptr a o cerceta in amanunt ptr ca la prima vedere masina pare ok...Masina este inca in service si n am apucat sa merg cu ea fizic la ei dar o voi face cu siguranta sapt viitoare luni.Dealerul de unde am luat o este AUTO PERUGIA si desii sunt cel mai bine cotati la momentul acesta ca si service auto va atrag atentia sa nu le acordati chiar atata credibilitate!Daca este cineva care a trecut printr o situatie similara si ma poate ajuta cu cateva sfaturi chiar va rog sa o faceti si pana atunci va indemn sa va analizati bine masinile chiar daca i tarziu....
FGP relateaza faptul ca
- a contractat un leasing prin Volksbank pentru un Fiat Punto in 3 usi
- dupa ce s-a intarziat cu aproape inca odata termenul de predare a masinii acesta o ridica UDA de pe motiv ca a fost spalata de praf, insa motivul adevarat era ca , se dorea sa nu vada imperfectiunile retusului facut la TOP LAC - service-ul de langa Fiat [ Auto Perugia ] pe bd Timisoara in Bucuresti ; intarzierea in livrarea masinii se datorase faptului ca, aceasta trecuse pe la unitatea service unde loviturile si zgarieturile i-au fost retusate prin revopsire, fara sa lui sa-i spuna cineva aceste aspecte.
- masina a fost testata cu ultrasunete si s-a descoperit ca este revopsita toata partea dreapta iar usa dr este chituita.
- masina a fost testata cu ultrasunete si s-a descoperit ca este revopsita toata partea dreapta iar usa dr este chituita.
- indata ce a constatat faptul ca masina pe care o platea drept noua, fusese lovita , a fost sa intrebe daca masina lui a mai fost in acel service TOP LAC [ este usor de demonstrat prin faptul ca ID-ul masinii este inscris in evidentele de service ] si un angajat i-a zis ca a mai fost in service, INAINTE SA-I FIE PREDATA la semnarea contractului de leasing, dar existand un "contract de confidentialitate" intre importatorul Fiat si acest service si nu i s-au dat alte detalii ; acum TOP LAC a fost somata oficiala de catre avocatii pagubitului FGP sa dea in scris un raspuns privitor la data si motivul pentru care masina lui a fost poposit in service-ul auto INAINTE de a-i fi predata la semnarea contractului de leasing, iar FGP doreste sa i se restituie de catre firma de leasing toate ratele platite pana la acest moment, toate cheltuielile facute, si sa i se plateasca si daune de catre importator, firma de leasing si unitatea service [ aceasta din urma daca va refuza sa dea detaliile cerute, pentru complicitate la ascunderea faptului ca masina fusese lovita si revopsita fara ca acest consumator sa fie informat ]
Baza legala a acestor demersuri : conform legilor in vigoare orice client care cumpara o masina noua prin leasing sau in orice alt sistem de rate, are dreptul sa primeasca o masina NOUA , fara vicii, si nu una lovita si revopsita pe ascuns si fara stirea lui.
Baza legala a acestor demersuri : conform legilor in vigoare orice client care cumpara o masina noua prin leasing sau in orice alt sistem de rate, are dreptul sa primeasca o masina NOUA , fara vicii, si nu una lovita si revopsita pe ascuns si fara stirea lui.
- cazul se va reclama de catre www.AsistentaPentruConsumatori.ro si catre ANPC precum si catre APIA
Pe forumul Fiat, FGP a deschis o sectiune speciala destinata acestor cazuri pentru ca doreste ca tot mai multi consumatori sa fie avizati si sa aiba grija sa nu ajunga in situatii similare, iar multi vizitatori ai acestui forum s-au declarat de acord cu el toti fiind pacaliti mai mult sau mai putin de catre fiat prin repararea masinilor fara se le spuna cumparatorilor
http://www.clubfiat.ro/forum/index.php?showtopic=4595
Iar acest caz nu este singular si alti consumatori romani fiind pagubiti in acelasi fel.
Iata ce spune un utilizator de Renault - Liviu R. :
Va anunt oficial ca am descoperit pe usa portbagajului mai multe puncte in care vopseaua este sarita si alte cateva in care vopseaua este crapata si urmeaza sa se desprinda. Doar acolo si nicaieri altundeva. Ceea ce ma duce cu gandul ca inainte de vanzare, masina a fost lovita si revopsita. E doar o ipoteza de lucru.
Voi apela la garantia renault, dupa ce ma intorc de la mare, ca urmeaza sa plec maine dimineata. Voi face si niste poze si ma voi pregati de razboiul psihologic ce va urma. Mai mult ca sigur ca se va spune ca e vina mea si faze d-astea, insa exista ANPC si, in caz de nevoie.
http://www.reno.ro/vopsea-sarita-t51111.html
Iar acest caz nu este singular si alti consumatori romani fiind pagubiti in acelasi fel.
Iata ce spune un utilizator de Renault - Liviu R. :
Va anunt oficial ca am descoperit pe usa portbagajului mai multe puncte in care vopseaua este sarita si alte cateva in care vopseaua este crapata si urmeaza sa se desprinda. Doar acolo si nicaieri altundeva. Ceea ce ma duce cu gandul ca inainte de vanzare, masina a fost lovita si revopsita. E doar o ipoteza de lucru.
Voi apela la garantia renault, dupa ce ma intorc de la mare, ca urmeaza sa plec maine dimineata. Voi face si niste poze si ma voi pregati de razboiul psihologic ce va urma. Mai mult ca sigur ca se va spune ca e vina mea si faze d-astea, insa exista ANPC si, in caz de nevoie.
http://www.reno.ro/vopsea-sarita-t51111.html
Si Liviu chiar are dreptate cand se gandeste sa-i reclame la ANPC si sa-i dea in judecata cerandu-le despagubiri pentru ca i-au ascuns in mod deliberat asemenea lucruri.